Ekspozytory wykonujemy według indywidualnych i niepowtarzalnych projektów bez ścisłych reguł i nakazów. Kształt, rozmiar, wygląd i materiał zależą od życzeń klienta. Możesz także rozróżnić między tymczasowymi wyświetlaczami handlowymi, które muszą tylko wywołać akcję, oraz długoterminowymi wyświetlaczami handlowymi, które zostaną zainstalowane na stałe.
Budowa
Ekspozytory tymczasowe wykonane są z tektury, dzięki czemu są niedrogie. Podczas gdy długie są wykonane z różnych materiałów, które często są łączone: plastik PVC, metal, pleksi, szkło, płyta wiórowa, MDF i inne. Wygląd ekspozytorów zależy od życzeń klienta: są to proste prostokąty, koła lub złożone trójwymiarowe kształty. Obrazy nanoszone są metodą hotstampingu, druku full color, offsetowego lub cyfrowego, a sama konstrukcja spawana jest ze stalowych prętów o różnych przekrojach. Kartonowe ekspozytory wycinane są na ploterze, następnie składane i sklejane klejem.
Producenci ekspozytorów sklepowych mają duże doświadczenie w projektowaniu i wykonawstwie i dotyczy to wszystkich rozmiarów i typów. Posiada sprzęt wiodących producentów, a także wysoko wykwalifikowanych pracowników, którzy wiedzą co z nim zrobić i jak wykonać takie konstrukcje. Displaye jako wyposażenie sklepów służą do sortowania produktów lub broszur informacyjnych. Instaluje się go w przestrzeniach handlowych, gdzie trzeba wyeksponować towary lub usługi. Produkcja odbywa się według wymiarów zamówionych przez klientów.
Wyświetlacz posiada następujące funkcje:
- Wybierz produkt z gamy analogów.
- Wprowadzenie linii produktów.
- Zapewnij konsumentom możliwość porównania produktów.
- Wyróżnij niektóre pozycje w linii produktów.
Stojak ekspozycyjny to element mający na celu zwrócenie uwagi na konkretną markę, produkt lub usługę. Do promocji i ekspozycji wykorzystywane są konstrukcje kartonowe, które mają krótką żywotność, ale są niedrogie. Ekspozytory wykonane z metalu i tworzywa sztucznego oraz pleksi i tektury nadają się do długotrwałego użytkowania. Producenci dysponując nowoczesnym sprzętem tworzą ekspozytory w pełni odpowiadające potrzebom klientów. Można tworzyć struktury dowolnej wielkości, stosując informacje obrazkowe i tekstowe.
Ekspozytor podłogowy lub stołowy
Wyposażenie ekspozycyjne w sklepie to połączenie nienagannej jakości i rozsądnych cen. Indywidualne podejście pozwala nam tworzyć oryginalne produkty, które potrafią przykuć uwagę grupy docelowej, tak aby reklamowany towar lub usługa nie przeszła niezauważona. Wykorzystanie ich w handlu zwiększa sprzedaż, a tym samym zyski dla firm, które w praktyce wykorzystują to narzędzie marketingowe.
Stojaki ekspozycyjne to doskonały sprzęt do wprowadzania na rynek nowych marek i nowych tradycyjnych produktów z maksymalną szybkością i wydajnością. Ponadto dobra ekspozycja może podkreślić status i cechy każdego produktu. Ich celem jest zwrócenie uwagi konsumentów na miejsce sprzedaży towaru i sam produkt, odtwarzanie reklam i informacji wizerunkowych oraz generowanie zakupów impulsowych. Jeśli nie ma możliwości wyróżnienia pozycji, ekspozytor może służyć do poinformowania klientów, że pozycja jest dostępna w sprzedaży. Jak każde urządzenie handlowe, celem ekspozytora jest sprzedaż produktów, ale jednocześnie posiada powierzchnię reklamową, może mieć barwy firmowe, które gwarantują realizację zadań reklamowych. Często używany jako dodatkowy punkt sprzedaży.
Zadanie ekspozycji sklepu
Oprócz ekspozytorów sklepowych producenci oferują również kompleksowe projekty punktów sprzedaży, dokładając wszelkich starań, aby obiekt przyciągał uwagę potencjalnych klientów, a inwestycje reklamowe szybko się zwracały. Ekspozytor handlowy to niezbędnik w sklepach każdej branży. Oryginalna ekspozycja handlowa pozwala wyeksponować Twój produkt pośród wielu produktów konkurencji, zwiększając obecność Twojej marki w punkcie sprzedaży oraz liczbę półek, jakie zajmuje Twoja marka. Dzięki temu wyposażenie sklepu stymuluje sprzedaż produktów. W przypadku wszelkiego rodzaju urządzeń handlowych ekspozytor jest najprostszym, najtańszym i jednocześnie bardzo efektywnym elementem sprzedaży, w zależności od charakterystyki produktu.
Regały ekspozycyjne kartonowe, każda półka wytrzymuje obciążenie 10-25 kg. Ukrywają całą szorstkość kartonu, robiąc z przeciętnego kartonika z półką atrakcyjne okucia. Najnowsza generacja materiałów wykończeniowych pozwala zrealizować niemal w 100% każdy projekt, nawet ten najbardziej efektowny. Każdego roku na rynku pojawia się tak wiele tworzyw sztucznych i akryli o niesamowitych właściwościach elastyczności, przepuszczalności światła i wytrzymałości, ale także niesamowitych kompozytów, z którymi łatwo się pracuje i są piękne. Ekspozytor sklepowy nadaje się do eksponowania cennej biżuterii i innych przedmiotów dekoracyjnych. Produkowane są w następujących formatach: tace zamknięte i otwarte, ramy, produkty schodkowe.